Wednesday, January 12, 2011

~NC~

Posted by hanis at 1:53 AM

Pengakhiran 2010 dan permulaan 2011 yg betul2 mengejutkan dalam diari hidup aku. Gembira+sedih,the mix feelings I could say. Kepada ‘anda’,terima kasih kerana berterus terang. Bukan semua orang boleh buang ego mengaku akan kelemahan diri sendiri yang boleh membuka aib sendiri. Semoga berubah menjadi hamba Allah yg lebih baik. Manusia mmg sentiasa melakukan kesilapan tapi ingatlah,Allah itu Maha Pengampun. Pintu taubat masih lagi terbuka bagi semua hamba-Nya. Jangan biarkan usia muda anda tiada arah tujuan.RUGI SERUGI RUGINYA kalau biarkan hidup kita terus bergelumang dgn dosa and tiada arah tujuan. Letakkan target dalam hidup anda,nescaya anda tau apa yg perlu anda buat sebagai hamba Allah di muka bumi ini. Anda terharu dengan pengorbanan ‘tahun’ yg saya cakapkan tapi bayarlah pengorbanan ‘tahun’ yg sy cakapkan itu utk anda berubah menjadi lebih baik. Saya kecewa dengan sikap anda yg lepas, tapi saya lagi kecewa jika anda tidak berusaha untuk berubah skrg. Saya hanya mampu nasihat and mengingatkan tapi semuanya terletak di tangan anda. Tepuk dada, Tanya iman. Fikir-fikirkanlah…~WL,Hani~


Dear readers,

“Sesungguhnya bahagia di luar tidak semestinya bahagia di dalam”

“Cinta tidak semestinya memiliki”

“Jodoh dan perancangan Allah satu misteri”


Ya Allah,Kau berikanlah aku kekuatan selagi hayatku. Amin…

0 comments:

Post a Comment

 

:: memoir :: Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez