Saturday, February 20, 2010

friday yg lawak.....

Posted by hanis at 1:03 AM
i had test dis morning.
subject=sociological foundation of education(subjk yg agk bosan)
lect=bro.yousef rahath(he's indian) foreigner.
multiple choices ques.
as usual,less preparation,aku pn menjawab dgn ting tong nye....haha.
at 1st,time dia pass d test paper 2 mati2 ktorg ingt sume org dpt diff questions.
but,actually same je soalan sume org.
korg nak tau pe yg lwknye.
punyerla rajin lec aku,sbb yelah soalan ABC kan,kira dia xnk ktorg meniru.
yelah mati2 ingt sume org dpt soalan lain kan
mcm ni,
aku jeling2 kwn aku pnye kertas soalan,yelah nk tgk btl ke xlain.
rupanye cmni.
cthnye soalan no 1 aku,tp kwn sblh aku soalan no 1 aku tu, soalan no 5 kt krtas soalan dia.
pastu,ada lg.
pilihan jwpn ABCD pn dia switch kan....
haha.
pnye la rajin n teror lec aku tu.
first time aku dpt lec cmtu.
tabik spring pnyer.
haha.
tp even mengalami kesusahan begitu,aku pn jwp dgn jayanye smbil jeling2 kwn sebelah.
bkn stkt jeling,tp siap blh tnya.
haha.
berbekalkan 10 minit,dr 8 soalan tu aku xtau la brpa btl.
xpe le dh lepas.
tu je citer aku arini!
bye!

-sorry ustz rahim,i skipped ur class today,ngntok sgt!-
-got exam schedule already,alamak!-

-yeah,tomorrow, no halaqah!-

2 comments:

ar3ya_suraya on February 23, 2010 at 11:19 AM said...

pemals... ponteng ngaji!!!

hanis on February 23, 2010 at 7:21 PM said...

haha
xpele.
skali skala
haha

Post a Comment

 

:: memoir :: Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez